مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-17سياسي

«بیشکک» میزبان دوازدهمین نشست همکاری قرقیزستان با اتحادیه اروپا


دوازدهمین نشست شورای هماهنگی قرقیزستان با اتحادیه اروپا به ریاست وزیر امور خارجه این کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، دوازدهمین نشست شورای هماهنگی همکاری با اتحادیه اروپا به ریاست  روسلان قزاق بایف وزیر امور خارجه قرقیزستان برگزار شد.

در این مراسم هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا به ادوارد آئور ریاست هماهنگ کننده اتحادیه در قرقیزستان، اعضای شورا و نمایندگان وزارتخانه ها و ادارات کشور حضور داشتند.

دستور کار جلسه شامل موارد همکاری دوجانبه و منطقه ای در چارچوب برنامه شاخص چند ساله اتحادیه اروپا برای قرقیزستان و برنامه شاخص منطقه ای برای آسیای مرکزی برای 2027-2021 و همچنین اجرای پروژه هایی در زمینه آموزش، حمایت اجتماعی، حاکمیت قانون، سیستم انتخابات، دیجیتالی سازی، حفاظت از محیط زیست، اقتصاد سبز و علیه بحران کووید 19 بود.

در این نشست توجه ویژه ای به موضوع بهبود تعامل در چارچوب اجرای برنامه های اصلی اتحادیه اروپا در قرقیزستان، عمدتا با هدف حمایت از بودجه، ارتقا دیجیتال سازی، مدیریت منابع آب و ارتقا برنامه حاکمیت قانون بود.

شرکت کنندگان در این نشست اهمیت ارتقا برنامه های همکاری دوجانبه و منطقه ای و همچنین ابتکاراتی را برای تقویت همکاری با اتحادیه اروپا در مورد برنامه ها و فعالیت های پروژه ذکر کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیشکک» میزبان دوازدهمین نشست همکاری قرقیزستان با اتحادیه اروپا

«بیشکک» میزبان دوازدهمین نشست همکاری قرقیزستان با اتحادیه اروپا