مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-17سياسي

دعوتنامه ای برای بانوان


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با دعوت از بانوان برای مشارکت گسترده در انتخابات، از آنها خواست خانواده های خود را هم برای حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با دعوت از بانوان برای مشارکت گسترده در انتخابات، از آنها خواست خانواده های خود را هم برای حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

فرشته همتی در گفت وگو با ایسنا، از شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف سیاسی و شرعی یاد کرد و افزود: بانوان به عنوان نیمی از جامعه به دلیل تاثیرگذاری بالا می توانند نقش اثرگذاری در ترغیب جامعه برای شرکت در انتخابات داشته باشند.

همتی تاکید کرد: از بانوان فرهیخته که همواره در کنار نظام بوده اند انتظار می رود این بار هم در جهت اقناع سازی خانواده خود و دیگران برای حضور پرشور در انتخابات به میدان آمده و زمینه حضور حداکثری در پای صندوق های رای را فراهم آورند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مردم را برنده واقعی انتخابات عنوان کرد و گفت: با حماسه آفرینی مردم در پای صندوق های رای می توانیم به یک انتخاب درست که زمینه ساز تحول در کشور شود، امیدوار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوتنامه ای برای بانوان

دعوتنامه ای برای بانوان