مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-17سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در تربت جام مهیا است


فرماندار تربت جام با دعوت از مردم انقلابی شیعه و اهل سنت این شهرستان در انتخابات 28 خرداد گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ملی، - مرتضی حمیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت جام با اشاره به اینکه مردم بدون دغدغه برای رأی دادن به شعب اخذ رأی مراجعه کنند، افزود: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ملی، محلی، سالم و قانونمند برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در این شهرستان مهیا است.

 فرماندار تربت جام با اشاره به بازدیدی که از همه شعب اخذ رأی صورت گرفت، ادامه داد: تمام پروتکل های بهداشتی با نصب شیلد در شعب اخذ رأی لحاظ و در همین خصوص مواد ضدعفونی و ماسک هم پیش بینی شده و مسئولان مربوطه آماده جمع آوری آرای مردم در روز انتخابات 28 خرداد هستند.

وی اضافه کرد: در تربت جام، 151 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار تدارک شده و آماده دریافت آرای شرکت کنندگان در پای صندوق های رأی هستند که بعد از اعلام انصراف و رد صلاحیت ها 736 داوطلب برای 123 روستا به رقابت می پردازند.

حمیدی تصریح کرد: در 16 روستا 5 عضو و 107 روستا 3 عضو انتخاب می شوند و تنها در روستای کاریزنو کلالی به جهت عدم ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها برگزار نمی شود که امورات مردم از طریق شورای بخش پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در تربت جام مهیا است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در تربت جام مهیا است