مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-17ورزشي

قهرمانی خراسان شمالی در لیگ سراسری یوگا


,رییس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی گفت: نخستین دوره لیگ سراسری یوگا که از اواخر اردیبهشت ماه در دو کلاس A و B آغازشده بود با شناخت تیم قهرمان در بخش تیمی به کار خود پایان داد.

- مجید جودت در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: نخستین دوره لیگ سراسری یوگا که از اواخر اردیبهشت ماه در دو کلاس  A و B  آغازشده بود با شناخت تیم قهرمان در بخش تیمی به کار خود پایان داد.

وی گفت: بخش تیمیِ نخستین لیگ سراسری یوگای ایران طبق زمان بندی اعلام شده قبلی پایان یافت و این خراسان شمالی بود که با سازمان دهی مناسب دومین قهرمانی خود را در رویدادهای نوین فدراسیون جشن گرفت.

رییس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی تصریح کرد: استانِ بوشهر با بهره گیری از تجارب موفق لیگ تندرستی و با سازمان دهی دقیق، رتبه دوم را کسب و کرمانشاه نیز موفق شد در رقابتِ تنگاتنگِ بالای جدول با عملکردی فوق العاده یکی از سکوهای سه گانه را از آن خود کند و رقابت های لیگ یوگا به منظور شناسایی برترین های این رشته ورزشی و تشکیل تیم های ملی، در بخش انفرادی ادامه دارد.

جودت ادامه داد: در این رویداد نوین ورزشی، برای نخستین بار، اتوماسیون و کارتابلِ داوری پیش بینی و قضاوت رقابت ها به صورت آنلاین انجام پذیرفت و در این لیگ هم همچون طرح های گذشته فدراسیون  همه  اقشار از خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی خراسان شمالی در لیگ سراسری یوگا

قهرمانی خراسان شمالی در لیگ سراسری یوگا