مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-17حوادث

ناکامی سوداگران مرگ در ایوانکی با شلیک پلیس/2 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی گرمسار از ناکامی سوداگران مرگ در انتقال محموله تریاک، با شلیک پلیس در شهر ایوانکی خبر داد و گفت: دو نفر در این راستا دستگیر شدند.

- ، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه با هماهنگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ردپای انتقال یک محموله مواد مخدر به پلیس گرمسار گزارش داده شد، ابراز داشت: پلیس با در دست داشتن اطلاعات لازم، توانمندی و به کارگیری شگرد خاص توانست محل دقیق تحویل موارد را بخش ایوانکی گرمسار شناسایی کند.

وی بابیان اینکه مکان موردنظر تحت نظارت و مراقبت نامحسوس مأموران قرار گرفت، افزود: در بررسی های اولیه هر دو عامل انتقال محموله در بخش ایوانکی هنگام تبادل مواد شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه متهمان با مأموران درگیر شدند، ابراز داشت: درنهایت پلیس ناگزیر به شلیک تیر هوایی شد و متهمان که عرصه را تنگ دیدند تسلیم شدند.

عرب ضمن بیان اینکه دو سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این افراد 16 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه قاطعانه و بدون اغماض با سوداگران مرگ برخورد می شود، افزود: از هم وطنان درخواست می شود چنانچه متوجه موارد مشکوکی شدند حتماً موارد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی سوداگران مرگ در ایوانکی با شلیک پلیس/2 نفر دستگیر شدند

ناکامی سوداگران مرگ در ایوانکی با شلیک پلیس/2 نفر دستگیر شدند