مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-17حوادث

عملیات سخت آتش نشانان در اطفای حریق پاساژ دشتی


با تلاش 20 آتش نشان، آتش سوزی در طبقه اول یک پاساژ در خیابان توحید مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در بیان جزییات این حادثه اظهار داشت: به دنبال تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 و اعلام آتش سوزی در یک پاساژ، ستاد فرماندهی بی درنگ زنگ ایستگاه های یک، 11، 12،و 19 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان توحید،  پاساژ دشتی حرکت کردند.

وی ادامه داد: با رسیدن تیم های اطفایی بعد از دو دقیقه به محل حادثه یک ساختمان تجاری سه طبقه ( شامل یک طبقه هم کف، سه طبقه بالای همکف و یک طبقه زیرزمین با  کاربری پارکینگ) مشاهده می شد که در یک مغازه تولیدی پوشاک در طبقه اول از قسمت انبار پارچه در تراس به علت نامعلوم آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش از قسمت تراس در حال سرایت به طبقه دوم ساختمان بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان، مشغول مهار آتش شدند و گروه دوم  همزمان با تهویه دود محل با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به جستجو در داخل پاساژ پرداختند و  تعداد زیادی از شهروندان  را سالم خارج و به محل ایمن منتقل کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز تاکید کرد: خوشبختانه با عکس العمل به موقع آتش نشانان آتش سوزی به سرعت و قبل از سرایت به مغازه های مجاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات سخت آتش نشانان در اطفای حریق پاساژ دشتی

عملیات سخت آتش نشانان در اطفای حریق پاساژ دشتی