مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-17سياسي

همسر رییسی: امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند


وی با تاکید بر اینکه امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند، خطاب به همه بانوان افزود: همه بانوان می دانند که استبداد جنسی یکی از راه های باز شدن پای استکبار است و در هفت هزار سال فرهنگ ایران زمین هرگز زنان برهنه نبودند و معنویت توسط .

- وی با تاکید بر اینکه امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند، خطاب به همه بانوان افزود: همه بانوان می دانند که استبداد جنسی یکی از راه های باز شدن پای استکبار است و در هفت هزار سال فرهنگ ایران زمین هرگز زنان برهنه نبودند و معنویت توسط زنان در خانواده ها حاکم می شود و صیانت از خانواده و سلامت آن توسط زنان اتفاق می افتد از حجاب و عفاف خود حفاظت کنند.

همسر رییسی با بیان اینکه کاسبان تفرقه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم هستند، گفت: مردم یکپارچه و متحد هستند.

جمیله علم الهدی شب گذشته در گردهمآیی بزرگ حامیان آیت الله رییسی در استان یزد با تقدیر از حضور پرشور مردم یزد در این مراسم، اظهار کرد: دکتر رییسی به دعوت مردم آمدند و گروه های مختلف مردمی از ایشان برای حضور در این عرصه دعوت کردند.

وی با تاکید بر اینکه امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند، خطاب به همه بانوان افزود: همه بانوان می دانند که استبداد جنسی یکی از راه های باز شدن پای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر رییسی: امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند

همسر رییسی: امتیاز بزرگ دکتر رییسی این است که خود را سرباز رهبری می داند