مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-17سياسي

راه حل عبور از مشکلات، قهر با صندوق رأی نیست


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه حل عبور از مشکلات، رأی ندادن و قهر با صندوق رأی نیست، گفت: باید پای صندوق های رأی برویم و با انتخاب درست مشکلات را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (پنج شنبه) در جریان نظارت میدانی خود از شهر پردیس، با حضور در مسجد امام علی (ع) این منطقه در دیدار با مردم، ضمن تبریک دهه کرامت و همچنین در پیش بودن میلاد امام رضا (ع)، گفت: با توجه به وظیفه ای که به عنوان رییس مجلس برعهده دارم، سفرهایی به استان ها و شهرهای مختلف کشور برای نظارت میدانی دارم، اما همانطور که قبلا هم در این مسجد آمده بودم، به عنوان نماینده مردم تهران وظیفه خود می دانستم که حتما از نزدیک به این شهر بیایم.

البته هر نماینده ای که در مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه اش تصویب می شود، نماینده همه مردم ایران است.

وی ادامه داد: طبق روال نظارت های میدانی به صورت سرزده از مناطق بازدید کرده و پس از بررسی مشکلات، تلاش می کنیم تا مشکلات و مسائل حل شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط خاص فردا که روز انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: انقلاب اسلامی و قانون اساسی این فرصت را در اختیار مردم قرار داده که سرنوشت شان را خودشان تعیین کنند، روزی که تمام ملت ایران سرنوشت حوزه اجرایی خود را در سطح ملی و محلی به مدت 4 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل عبور از مشکلات، قهر با صندوق رأی نیست

راه حل عبور از مشکلات، قهر با صندوق رأی نیست