مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-17سياسي

خراسان جنوبی؛ مهیای خلق انتخاباتی سالم و امن


با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، استان مهیای خلق انتخاباتی در کمال امنیت و سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: آنچه برای ما مهم است برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.

وی بیان داشت: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات و چینش مقدمات، تأکید ما بر این بوده که مجریان انتخابات، اصول بی طرفی و رعایت قانون را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از همه عوامل اجرایی که برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم تلاش کرده اند، گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که شرایط برای حضورشان در انتخابات فراهم و می توانند به هر شعبه ی که تمایل دارند، مراجعه کنند و رأی بدهند.

سلامت انتخابات تضمین می شود ملانوری ادامه داد: همه همکاران ما این آمادگی را دارند که سلامت انتخابات را تضمین کنند و به لحاظ مدیریت بیماری کرونا نیز شرایط لازم برای حفظ سلامتی مردم تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه خود را به عنوان مجریان انتخابات انجام داده و آمادگی لازم را داریم تا وارد جریان اخذ رأی بشویم، تصریح کرد: در کنار همه این تلاش ها در جریان برگزاری انتخابات، موضوع مهم مشارکت مردم برای رأی دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ مهیای خلق انتخاباتی سالم و امن

خراسان جنوبی؛ مهیای خلق انتخاباتی سالم و امن