مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-17سياسي

رای ندادن مشکلات را حل نمی کند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: متأسفانه مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند ولی با رأی ندادن و کناره گیری نمی توان این مشکلات را حل کرد.

- اظهار کرد: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از شوراهای شهر و روستا امیدواریم همه مردم عزیز، متدین، ولایت مدار و ولایت پذیر همدان که هشت هزار شهید بزرگوار را تقدیم به نظام اسلامی کرده اند، یک بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات تقابل خود را با جریان کفر و نفاق نشان دهند.

وی با بیان اینکه این مشکلاتی که امروز موجود است حق این مردم با این مقدار گرفتاری ها و مشقت نیست، ادامه داد: راه حل برون رفت از این مشکلات قهر کردن با انتخابات و رأی ندادن نیست بلکه می توان با رأی دادن بسیاری از مشکلات کشور را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه انتخاب یک دولت جوان و دولتی که مبارزه با فساد داشته باشد ضروری است، افزود: انتخاب یک دولتی که انقلابی، مردمی، در کنار مردم، با دغدغه مردم، اقتصاد محور، با برنامه و مهمتر از همه دارای تیم قوی باشد قطعاً می تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

شعبانی با تاکید بر اینکه بنده بارها گفته ام با قهر کردن مسئله ای حل نخواهند شد نه در این مورد بلکه در تمام موارد زندگی همین گونه است، اظهار کرد: با کنار کشیدن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای ندادن مشکلات را حل نمی کند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

رای ندادن مشکلات را حل نمی کند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات