مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-17سياسي

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه به یاد ماندنی خلق کنند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم از شرایط فعلی و انتخابات پیش رو آگاه هستند و امید است که با حضور حداکثری در انتخابات حماسه ای به یاد ماندنی را خلق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری عصر امروز پنجشنبه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیانیه ای را صادر کرد؛ در این بیانیه عنوان شده است: اینک که ملّت رشید و حماسه ساز ایرانِ اسلامی در آستانهٔ خلق حماسه ای دیگر در 28 خرداد 1400 قرار گرفته است و شما که در تمامی صحنه های انقلاب، دفاع مقدّس و دفاع از حرم پیشگام بوده اید، قطعاً از شرایط حسّاس فعلی و انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوریِ پیش رو آگاهید .

وی در این بیانیه تأکید کرده است: انتظار می رود که با لبیک گویی به ندای امامین انقلاب اسلامی در این انتخابات با حضور حداکثری و پرشور حماسه ای به یادماندنی خلق نمایید و نیز إن شاء الله در این انتخابات رأی به اصلح، مدیر قوی، شجاع و توانمند را هم در نظر خواهید گرفت .

همچنین در این بیانیه مهم ترین مطالبات مردمی خوزستان از دولت بعدی بیان شده است: جبران نمودن عقب ماندگی های باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، مثل مشکلات حاشیه نشینی، زیرساخت های فرسوده، مشکلات بخش های کشاورزی، صنعتی و غیره با تخصیص درصد مناسبی از نفت مورد انتظار مردم خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه به یاد ماندنی خلق کنند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه به یاد ماندنی خلق کنند