مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-17سياسي

دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است.

- ، سردار علی قاسمی پنج شنبه شب در دیدار تصویری با بسیجیان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات فردا 28 خردادماه اظهارکرد: دعوت مردم به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در حقیقت یک نوع تواصی به حق است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر مشارکت حدأکثری در انتخابات رأی دادن به فرد اصلح یک تکلیف است و ما تلاش خود را برای معرفی تبیین شاخص های نامزد اصلح انجام داده و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

قاسمی گفت: به برداران و خواهران عزیز بسیجی توصیه می کنم که فردا 28 خردادماه در ساعات ابتدای رأی پای صندوق ها حاضر شوند و شرکت در انتخابات را به ظهر و یا ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیجیان تأمین امنیت حین برگزاری انتخابات و بعد از آن است، اظهار کرد: البته این مهم باید با رعایت سلسله مراتب صورت گیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بعد از برگزاری انتخابات دشمن قصد تفرقه و … داشته باشد ما نیز آمادگی برای حفظ امنیت کشور را داریم، گفت: از همه خواهران و برادران بسیجی که در دو- سه ماه گذشته در راستای تأمین امنیت، تبیین ضرورت انتخابات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است

دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است