مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-17سياسي

شاه حسینی: تاکنون 391 نامزد از انتخابات شورای شهر یزد انصراف دادند


دبیر ستاد انتخابات استان یزد از انصراف 90 نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد خبر داد و گفت: آمار انصرافی ها تا این لحظه به 391 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی شاه حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و از انصراف 90 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس از زمان تایید نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات تاکنون، 391 داوطلب از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه چهار هزار و 117 نفر برای ورود به ششمین دوره انتخابات شوراهای استان، افزود: تاکنون 110 داوطلب انتخابات شورای شهر و 281 داوطلب انتخابات روستاها از شرکت در این دوره از رقابت ها کناره گیری کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای انتخاباتی باید برای تصاحب هزار و 369 کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

شاه حسینی تصریح کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان یزد، یکهزار و 919 شعبه اخذ در سطح استان پیش بینی شده که از این تعداد، 966 شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و 953 شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه حسینی: تاکنون 391 نامزد از انتخابات شورای شهر یزد انصراف دادند

شاه حسینی: تاکنون 391 نامزد از انتخابات شورای شهر یزد انصراف دادند