مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-17سياسي

مردم با حضور در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند


ان شاء الله مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند و پاسخ محکمی به خارج نشینانی که با تحریم می خواهند حرکت عظیم مردم را متوقف کنند، - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: ان شاء الله مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند و پاسخ محکمی به خارج نشینانی که با تحریم می خواهند حرکت عظیم مردم را متوقف کنند، می دهند.

سیدسعید شاهرخی صبح جمعه 28 خردادماه در حاشیه حضور در شعبه 26 اخذ رأی همدان، اظهار کرد: امروز شاهد حضور چشمگیر مردم در شعب هستیم و از ساعت 7 صبح بیش از 1437 شعبه اخذ رأی در استان شروع به کار کردند.

شاهرخی تصریح کرد: حضور در پای صندوق رأی یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی است که راه حل مشکلات و مسائلی است که در جامعه شاهد آن هستیم و حضور در انتخابات لبیک به فرمان رهبری است.

وی ادامه داد: ان شاءلله مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند و پاسخ محکمی به خارج نشینانی که با تحریم می خواهند حرکت عظیم مردم را متوقف کنند، می دهند.

شاهرخی در رابطه با حضور رأی اولی ها در انتخابات مطرح کرد: خوشبختانه جوانان ما همیشه اثربخش، راهگشا و نقش آفرین بودند و امروز هم با حضور خود در شعب اخذ رأی، جشن تکلیف سیاسی می گیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند

مردم با حضور در پای صندوق های رأی به تحقق اهداف جمهوری اسلامی کمک می کنند