مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-18سياسي

حضور اقوام و ادیان ایران امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب است


انماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقوام و ادیان ایرانی همپای همه شهروندان ایرانی با حضور پرشور برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب و نظام اضافه می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شارلی انویه تکیه به همراه کشیش کلیسای شرق آشور و جمعی از شهروندان مسیحی ارومیه با حضور در شعبه اخذ رأی در میدان انقلاب رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: این حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان یک سرباز زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات امروز، ادای وظیفه خواهیم کرد، افزود: ما ایرانیان مسیحی و مسلمان در کنار هم با عزت ایرانی در پای صندوق های رأی حضور می یابیم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حضور پرشور نشانه تعامل اقوام و ادیان در ایران اسلامی است و ما مسیحیان نیز با رعایت حقوق شهروندی و آزادی کامل پا به پای برادران و خواهران مسلمان خود برگ زرین دیگری را در انتخابات امروز رقم خواهیم زد.

انویه گفت: شهدای انقلاب اسلامی داوطلبانه در جبهه های جنگ با دشمنان انقلاب و ایران اسلامی حضور یافته و آنان را شکست دادند و امروز ما می توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اقوام و ادیان ایران امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب است

حضور اقوام و ادیان ایران امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب است