مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-18سياسي

230 خبرنگار اخبار انتخابات در همدان را پوشش می دهند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: 130 خبرنگار از رسانه های الکترونیکی و مکتوب و 100 نفر از خبرنگاران و عوامل صدا و سیما اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیش از 40 نفر از خبرنگاران از رسانه های مختلف استان رویدادهای انتخابات را گزارش می دهند اظهار کرد: در کل استان هم 130 خبرنگار از رسانه های مختلف و 100 نفر هم از عوامل صدا و سیما در حال گزارش از این رویداد بزرگ در سراسر استان هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از پنج  ماه است که جلسات کمیته اطلاع رسانی با حضور خانه مطبوعات، نمایندگان رسانه ها و صدا و سیما تشکیل شده است افزود: در تمام برنامه ها اعتقاد داریم که مشارکت حداکثری در رسانه ها بدون حضور رسانه ها امکان پذیر نیست.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه خبرگزاری ها، نشریات، صدا و سیما و فضای مجازی و چهار رکن اساسی اطلاع رسانی است تصریح کرد: همواره تعامل بوده است.

وی ادامه داد: اولویت حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات در روز رأی گیری با خبرگزاری‎ها، روزنامه های محلی و پایگاه های خبری بوده که سعی کردیم با وجود محدودیت ها از رسانه ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 خبرنگار اخبار انتخابات در همدان را پوشش می دهند

230 خبرنگار اخبار انتخابات در همدان را پوشش می دهند