مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-18سياسي

با انتخاب دولت جدید مشکلات آرام آرام حل می شود


مشکلات معیشتی، اشتغال و تولید مسائل مهم کشور هستند که حل آنها مهمترین اولویت های دولت آینده است که به طور قطع نیز توجه خواهند داشت.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: مشکلات معیشتی، اشتغال و تولید مسائل مهم کشور هستند که حل آنها مهمترین اولویت های دولت آینده است که به طور قطع نیز توجه خواهند داشت.

سیدمحمد مهدی حسینی همدانی صبح جمعه 28 خرداد پس از انداختن رای خود در صندوق در مصلای کرج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به امید خدا با انتخاب دولت جدید مشکلات آرام، آرام حل خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی همدانی با تاکید بر حضور پرشور همه اقشار مردم به ویژه جوانان در صحنه انتخابات گفت: همه افراد به خصوص جوانان به این مساله باید دقت کنند که برای چهار و هشت سال آینده تصمیم می گیرند که چه کسی مدیریت امور آینده آنها را به دست می گیرد بنابراین باید انتخاب درستی داشته باشند.

وی گفت: به همین منظور بایستی پای صندوق های رای آمده و به افراد درست و اصلح رای بدهند چرا که آثار این انتخاب متوجه خود آنها می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت های دولت آینده اشاره و گفت: مشکلات معیشتی، اشتغال و تولید مسائل مهم کشور هستند که حل آنها مهمترین اولویت های دولت آینده است که به طور قطع نیز توجه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب دولت جدید مشکلات آرام آرام حل می شود

با انتخاب دولت جدید مشکلات آرام آرام حل می شود