مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

محمدی لایینی: امروز روز حماسه و عید است


نماینده ولی فقیه در مازندران پس از حضور در شعبه اخذ رای قبل و بعد از رای گیری با مردم استان سخن گفت و به این نکته تاکید کرد که مردم رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری، همزمان با روز انتخابات 28 خرداد ماه پس از حضور در شعبه اخذ رای واقع در مصلی بزرگ ساری قبل از رای، حضور مردم در پای صندوق رای را اقدامی مهم برای تعیین سرنوشت مملکت دانست و اظهار کرد: امروز با آرای حداکثری و حماسه آفرینی خودمان روز عید را رقم می زنیم.

وی افزود: مردم عزیزمان باید بدانند که یکی از بزرگ ترین نعمات خداوند قدرت انتخابات و سرنوشت است که به برکت انقلاب اسلامی به ما داده شده، شکر نعمت این است که از این قدرت استفاده کرده و حضور پیدا کنیم باید بدانیم که با رای ندادن در سرنوشت مملکت بی تاثیر هستیم که یک کار خنثی و غیرمسوولانه است.

محمدی لایینی گفت: امیدواریم همه همت کنند بیایند و به خواسته و ندای شهیدان خوب گوش دهند چرا که شهدا ما را به این حضور باشکوه و اقتدار ایران را دوچندان و دشمنان را مایوس کرده و ضریب امنیت ما را بالا می برد و آنها با این پشتوانه قوی مسیر خدمت را در پیش خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی لایینی: امروز روز حماسه و عید است

محمدی لایینی: امروز روز حماسه و عید است