مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-18سياسي

حضور شکوه آفرین در انتخابات، گامی بلند در مسیر تحکیم جمهوری اسلامی است


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: حق تعیین سرنوشت و انتخاب مستقیم و غیرمستقیم کلیه مسئولان کشور، از جمله موهبت های الهی است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ما اعطاء شده است.

- رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان: حضور شکوه آفرین در انتخابات، گامی بلند در مسیر تحکیم جمهوری اسلامی است ایسنا/هرمزگان رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: حق تعیین سرنوشت و انتخاب مستقیم و غیرمستقیم کلیه مسئولان کشور، از جمله موهبت های الهی است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ما اعطاء شده است.

منصور آرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نقش مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، افزود: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم پایه است و همانطور که از عنوان آن مشخص است جمهوریت نظام در کنار اسلامیت و دینداری مطرح است بنابراین مردم در تحکیم پایه های نظام نقش اساسی دارند.

وی بیان کرد: در همه نظام های مردم سالار برای اینکه بتوان مردمی بودن نظام ها را به نمایش گذاشت از انتخابات بهره می گیرند بنابراین حضور مردم در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور در دوره 4 ساله بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شکوه آفرین در انتخابات، گامی بلند در مسیر تحکیم جمهوری اسلامی است

حضور شکوه آفرین در انتخابات، گامی بلند در مسیر تحکیم جمهوری اسلامی است