مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-18سياسي

لاریجانی در جمع خبرنگاران در ساری: قهر کردن با انتخابات، راه حل نیست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه توصیه شما به افراد سیاسی و غیرسیاسی که اعلام کردند با انتخابات قهر کردند چیست؟ گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، خاطرنشان کرد: معتقدم قهر کردن راه حل نیست؛ باید حتما نگاه ایجابی و مثبت داشت؛ نگاه مثبت و سازنده باید باشد حداقل برداشت خودم این است دربرابر مشکلات در کشور باید نگاه اصلاحی داشت و راه حل پیدا کرد؛چون سرنوشت خودمان است.

این مسوول یادآور شد: با رای ندادن نه تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه تشدید هم می شود، بنابراین اگر مشکلی به انتخابات وجود دارد باید سر جای خودش حل شود و آن مسائل دیگر نباید به آن بار کنیم؛ پس باید گفت موضع صحیح و اصلاحی بهتر برای سرنوشت جواب می دهد.

لاریجانی با تکذیب دیدارهای انتخاباتی، اعلام کرد: هیچ دیدار انتخاباتی هم نداشتم و بحثی هم در ارتباط با انتخابات و پس از آن صورت نگرفته است.

وی درباره رصد مناظرات انتخاباتی، اظهار کرد: موفق به مشاهده همه مناظرات نشدم بخش هایی را مشاهده کردم؛ می شد ساختار مناظرات را بهتر کرد یک موضوع نظرات همه درباره یک موضوع بود ولی آنجا هر کسی درباره یک موضوع  اینها بحث هایی است که باید بعدها در ارتباط با بهتر شدن کیفیت کار رسانه ای به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی در جمع خبرنگاران در ساری: قهر کردن با انتخابات، راه حل نیست

لاریجانی در جمع خبرنگاران در ساری: قهر کردن با انتخابات، راه حل نیست