مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-18سياسي

دستگاه های برخی شعب در زنجان مشکل دارد


رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: مشکل اینجاست که افراد در ریاست جمهوری شرکت می کنند و چون دستگاه مشکل دارد دیگر در شورا شرکت نمی کند و این در واقع تضییع حقوق کاندیداها و خود مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن شجاعی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مردم بزرگوار عرض می کنم که امروز قرار است چند دقیقه وقت بگذاریم تا سرنوشت 85 میلیون نفر را برای سالیان متمادی تعیین کنیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به مشکلات مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی گفت: گلایه ها در این زمینه به حق است و امروز با اینکه کشور ثروت عظیمی دارد، مردم در فقر هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات دلیل بر عدم حضور مردم در انتخابات نمی شود، گفت: اگر مردم پای صندوق نباشند، دشمن از این فرصت سوء استفاده خواهد کرد.

شجاعی با اشاره به اینکه امروز حماسه دیگری از سوی مردم رقم خواهد خورد، افژود: امروز با رای قوی رییس جمهوری انتخاب خواهد شد که کارآمدی لازم را برای مشکلات داشته باشد.

وی تصریح کرد: راه حل مشکلات کشور از همین صندوق رای می گذرد و مردم هم به خاطر خون شهدا پای صندوق خواهند بود.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت لازم در راستای جلوگیری از تخلف انجام می شود، گفت: اگر تخلفی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های برخی شعب در زنجان مشکل دارد

دستگاه های برخی شعب در زنجان مشکل دارد