مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-18سياسي

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است


حضور گسترده مردم در انتخابات تأیید حمایت از انقلاب و ولایت و میثاق دوباره با امام شهدا و هر رأی باز کردن یک میدان مین است.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تأیید حمایت از انقلاب و ولایت و میثاق دوباره با امام شهدا و هر رأی باز کردن یک میدان مین است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد صبح جمعه 28 خردادماه در حاشیه حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر اسداباد پس از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: امروز روز حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی و امتحان بزرگ مردم ایران زمین است.

وی مطرح کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ با اختیار کامل در جبهه های جنگ برای از دفاع از ایران اسلامی پا روی مین می گذاشتند و بدنشان پاره پاره می شد تا راه عبور را برای دیگر رزمندگان باز کرده و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

حسینی مجد ادامه داد: اکنون تمام دشمنان ایران اسلامی خیره به حضور مردم ایران در پای صندوق های رأی هستند تا ببینند آیا هنوز ملت ایران پشتیبان آرمان ها، انقلاب و ولایت هستند یا خیر؟ وی با تأکید بر اینکه امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است، تصریح کرد: امروز با نقش آفرینی مردم در حضور در پای صندوق های رأی روح امام راحل، شهدا، شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید همدانی ها و قهاری ها شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است