مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-18سياسي

حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور می شود


استاندار همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار نظام و قدرت فرد منتخب خواهد شد گفت: مردم حضور خود پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جمعه خبرنگاران با بیان اینکه رأی گیری با رعایت اصول بهداشتی و تا حد امکان در فضای باز برگزار می شود اظهار کرد: از مردم درخواست داریم که در ساعات اولیه رأی خود را بدهند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه همه شعبات در حال اخذ رأی هستند افزود: در تمام یک هزار و 437 شعبه، اخذ رأی در حال انجام است و برای پیش بینی میزان مشارکت هنوز نمی توان نظر قطعی داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امکان تمدید زمان رأی گیری تا ساعت 2 بامداد وجود دارد تصریح کرد: البته در روستاهایی که میزان جمعیت مشخص است بر اساس اعلام فرماندار در ساعت 8 پایان رأی گیری را اعلام خواهیم کرد و در شهرها تمدید زمان رأی گیری مشخص است.

وی با بیان اینکه برای بیماران کرونایی هم امکان اخذ رأی وجود دارد ادامه داد: برای بیمارستان های غیر کرونایی صندوق سیار در نظر گرفته شده و ساز و کار اخذ رأی از بیماران کرونایی هم اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور می شود

حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور می شود