مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-18سياسي

رییس ستاد انتخابات فارس: رای گیری به دقت در حال انجام است


معاون استانداری و رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: با همراهی همه دستگاه ها و هیئت های اجرایی و نظارت، انتخاباتی امن و سالم در سراسر فارس در حال انجام است.

- ایسنا/فارس معاون استانداری و رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: با همراهی همه دستگاه ها و هیئت های اجرایی و نظارت، انتخاباتی امن و سالم در سراسر فارس در حال انجام است.

سید احمد احمدی زاده با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و شرکت در انتخابات، به خبرنگاران گفت: به حمدالله و علیرغم تلاش ها و سم پاشی های دشمنان نظام، شاهد مشارکت خوب مردم از ساعات اولیه آغاز انتخابات در فارس بوده ایم.

او با تاکید بر لزوم همه افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات، مشارکت در این عرصه را سهیم شدن در تعیین سرنوشت کشور دانست.

احمدی زاده در خصوص تعرفه های انتخاباتی در استان فارس با بیان اینکه هیچگونه کمبودی نداریم، گفت: 15 درصد اضافه بر واجدین شرایط کل استان تعرفه داریم.

او خاطرنشان کرد: حدود 1844 شعبه در سراسر استان داریم که قریب به 90 هزار نفر دست اندکاران انتخابات در این شعب ساماندهی شدند.

احمدی زاده با بیان اینکه استقبال مردم بسیار خوب بوده است، افزود: امید است تا پایان برگزاری اتخابات نیز هم شاهد همین حضور پرشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات فارس: رای گیری به دقت در حال انجام است

رییس ستاد انتخابات فارس: رای گیری به دقت در حال انجام است