مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

مردم با چشمانی باز دست به انتخاب بزنند/رفع مشکلات اقتصادی در گرو انتخاب اصلح


مردم باید با چشمانی باز دست به انتخاب بزنند و با تحقیق و تفحص افراد صالح را برای اداره کشور برگزینند تا در سال های آینده شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مردم باید با چشمانی باز دست به انتخاب بزنند و با تحقیق و تفحص افراد صالح را برای اداره کشور برگزینند تا در سال های آینده شاهد رفع مشکلات کشور باشیم.

حجت الاسلام حسن دهشیری پس از به صندوق انداختن رأی خود، در یکی از شعب اخذ رأی اردستان، در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز، روزی است که همه ما منتظر فرا رسیدن آن بودیم تا این بار با یک انتخاب اصلح زمینه پیشرفت و رشد کشور را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه ما باید از حق طبیعی و قانونی خود برای تعیین سرنوشتمان استفاده کنیم، تاکید کرد: قهر کردن با صندوق نشانه بی اعتنایی به سرنوشت خود و کشورمان است و این امر زیبنده ملت فهیم ایران نیست.

امام جمعه اردستان با تاکید بر اینکه باید با چشمانی باز و با بصیرتی کامل، دست به انتخاب بزنیم تا پشیمان و پریشان نشویم، تصریح کرد: مردم با انتخاب خود برای اداره شهرها و روستاها، شوراها را شکل می دهند و اداره کشور به مدت چهار سال را به دست رییس جمهور منتخب می سپارند و همین امر است که این کار دشوار را نیازمند دقت تام می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با چشمانی باز دست به انتخاب بزنند/رفع مشکلات اقتصادی در گرو انتخاب اصلح

مردم با چشمانی باز دست به انتخاب بزنند/رفع مشکلات اقتصادی در گرو انتخاب اصلح