مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-18سياسي

اگر لحظه ای غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم


مردم عزیز ایران، بدانید اگر یک لحظه غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم، اگر بخواهیم دشمنان جبهه انقلاب و نظام اسلامی در سراسر دنیا بار دیگر با سیلی محکم همراهی کنیم باید حضوری پررنگ و شادمان را امروز در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه گفت: مردم عزیز ایران، بدانید اگر یک لحظه غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم، اگر بخواهیم دشمنان جبهه انقلاب و نظام اسلامی در سراسر دنیا بار دیگر با سیلی محکم همراهی کنیم باید حضوری پررنگ و شادمان را امروز در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پس از شرکت در انتخابات 28 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: امروز روز جمعه است و به عنوان یکی از اعیاد اسلامی ما مسلمان محسوب می شود، لازم می دانم خدمت ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کنم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: تبریک دیگری دارم خدمت ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم که بار دیگر حضور همراه با مسئولیت و تعهد را در پای صندوق های رای برای شرکت در انتخابات رقم خواهند زد، البته ما در استان قم انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نداریم اما تمام کسانیکه صدای ما می شنوند، این روز مهم و غرور آفرین را همه ملت ایران تبریک و تنهیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر لحظه ای غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم

اگر لحظه ای غفلت کنید دشمن برنده و همه ما بازنده ایم