مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-18سياسي

مشارکت سیاسی زنان به مفهموم مشارکت در تمام نهادهای تصمیم گیری کشور است


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: شرکت در انتخابات فقط نقش جهت دهی سیاست ها و برنامه های یک کشور را تعیین نمی کند بلکه نماد مشروعیت و مقبولیت در کشور است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: شرکت در انتخابات فقط نقش جهت دهی سیاست ها و برنامه های یک کشور را تعیین نمی کند بلکه نماد مشروعیت و مقبولیت در کشور است.

مریم یگانه در گفت و گو با ایسنا، افزود: باتوجه با اینکه زنان 50 درصد جمعیت را تشکیل می دهند و در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و.

نقش بسزایی دارند و نمی شود نقش آن ها را در زمینه مشارکت در انتخابات انکار کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت سیاسی زنان به مفهموم مشارکت آن ها در تمام نهادهای تصمیم گیری کشور است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات فقط نقش جهت دهی سیاست ها و برنامه های یک کشور را تعیین نمی کند بلکه نماد مشروعیت و مقبولیت در کشور است.

یگانه عنوان کرد: از میان یک میلیون و 189 هزار و 869 نفر واجد شرایط رای دادن در هرمزگان، 587 هزار و 795 نفر آن ها زنان هستند.

تقریبا 49 درصد از جمعیت واجدین شرایط رای دادن در استان زنان هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری زنان برابر با کسب دستاوردهای کلان است و دست یافتن به این اهداف کلان چیز کمی نیست، عنوان کرد: مشارکت سیاسی به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سیاسی زنان به مفهموم مشارکت در تمام نهادهای تصمیم گیری کشور است

مشارکت سیاسی زنان به مفهموم مشارکت در تمام نهادهای تصمیم گیری کشور است