مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

26 صندوق سیار اخذ رأی در اصفهان فعال است/نیاز به شعب سیار به فرمانداری اعلام شود


26 صندوق سیار اخذ رأی در شهرستان اصفهان برای دریافت آرا افرادی که امکان حضور در شعب را ندارند دایر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سیستانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی شعب سیار برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا در استان اصفهان اظهار داشت: این صندوق ها برای افرادی که امکان حضور در شعب اخذ رأی را ندارند را آماده شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق ها برای افرادی که امکان ترک محل خدمت خود را ندارند، تعبیه شده است، ابراز داشت: این افراد شامل اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، بیمارستان ها، ستادهای انتخاباتی مرکزی، نیروی انتظامی و … می شود.

خانواده های دارای بیمار درخواست خود برای صندوق سیار را به فرمانداری اعلام کنند فرماندار اصفهان با بیان اینکه این برای بیماران مبتلا به کرونا که در خانه حضور دارند و افراد دیگر باید خانواده آنها به فرمانداری اعلام نیاز کنند، ادامه داد: چنانچه پس از بررسی شرایط امکان اعزام صندوق وجود داشته باشد، این امر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روند رأی گیری به واسطه صندوق های سیار برای انتخابات شورای شهر تمام الکترونیک و ریاست جمهوری نیمه الکترونیک است، افزود: یک هزار و 114 شعبه اخذ رأی ثابت الکترونیک نیز در شهرستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 صندوق سیار اخذ رأی در اصفهان فعال است/نیاز به شعب سیار به فرمانداری اعلام شود

26 صندوق سیار اخذ رأی در اصفهان فعال است/نیاز به شعب سیار به فرمانداری اعلام شود