مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-18سياسي

انتخابات استان همدان در امنیت و قانونمندی کامل در حال برگزاری است


انتخابات در استان همدان در امنیت و قانون مندی برگزار و پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا رعایت شده است.

- ، سید سعید شاهرخی استاندار اظهار کرد: علاقه مندم مجدداً بر رأی مردم و حضوری پرشور تاکید کنم، زیرا در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم و حضور آنان در انتخابات رأی واقعی و اثربخشی است.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که در انتخاب نخبگان و واگذاری مسئولیت ها نقش آفرینی می کنند، ادامه داد: امروز با رأی مردم مستقیم و غیرمستقیم ارکانی که اداره امور کشور را دارند انتخاب می شوند.

استاندار همدان ادامه داد: هر میزان که حضور حداکثری بیشتر باشد موجب اقتدار نظام می شود و برای دولت آینده در انجام امور پشتوانه ای است چرا که موجب می شود امنیت ملی بیشتر شود و بیگانگان چشم طمعی به ما نداشته باشند.

شاهرخی افزود: امیدواریم مردم همانطور که از ساعات اولیه حضور جدی داشته اند همین روند را حفظ کنند و با حضور خودشان انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هر 1437 صندوق رأی ما کاملاً تحت اشراف سیستم نظارتی ما هستند، ادامه داد: آخرین رصدی که از طریق سیستم داشتم، انتخابات در استان همدان در امنیت کامل، قانون مند و بهداشتی صورت می گیرد و پروتکل های پیشگیری از نگران نباشند، اضافه کرد: فعلاً نمی شود پیش بینی میزان مشارکت را داشته باشیم ولی در ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات استان همدان در امنیت و قانونمندی کامل در حال برگزاری است

انتخابات استان همدان در امنیت و قانونمندی کامل در حال برگزاری است