مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-18سياسي

مشارکت و انتخاب فرد اصلح 2 رکن اصلی انتخابات است


امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که یکبار دیگر اهل حماسه آفرینی هستند، گفت: مشارکت و همچنین انتخاب فرد اصلح دو رکن اصلی انتخابات محسوب می شود.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های آخرین نماز جمعه خرداد ماه 1400 به میزبانی مسجد جامع رویان، با بیان اینکه امروز مردم با حضور در پای صندوق های رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شورای اسلامی، نشان دادند که اهل حماسه آفرینی هستند، تاکید کرد: حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه دو رکن اصلی انتخابات مشارکت و همچنین انتخاب اصلح است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز و پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداختند، فرمودند که امروز اصل و صحنه گردان مملکت مردم هستند.

امام جمعه رویان با بیان اینکه انتخابات یک روز است اما اثر آن سال ها باقی می ماند، تاکید داشت: مردم ما خوب می دانند که انتخاب اصلح در کنار مشارکت بالا می تواند چه میزان تأثیر گذاری داشته باشد در نتیجه باید گفت مردم ما به خوبی مسئولیت خویش را می شناسند.

معصومی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کاری که امروز مردم ما تا شب انجام می دهند در واقع آینده سازی کشور است، ابراز داشت: انتخاب مردم تضمین کننده شرایط چند سال آتی مملکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت و انتخاب فرد اصلح 2 رکن اصلی انتخابات است

مشارکت و انتخاب فرد اصلح 2 رکن اصلی انتخابات است