مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-18سياسي

​گله مندیم اما دوباره به میدان آمدیم/ 39 اُمین انتخابات تاریخ انقلاب چگونه گذشت؟


  زنجان حضور از ساعات اولیه در پای صندوق های رای/ 820 هزار نفر واجد  مردم زنجان امروز از ساعات اولیه  آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حضور دارند و بار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان داده و نشان خواهند داد که همیشه پای نظام و انقلاب بوده و عید انقلاب را جشن خواهند گرفت.

مردم استان در هشت شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره، ماهنشان، ایجرود، طارم، سلطانیه و خدابنده امروز همزمان با انتخابات ریاست اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای خود را نیز انتخاب خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه 820 هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط برای انتخابات هستند، گفت: از این تعداد 18 هزار و 956 رای اولی هستند.

  مرادی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم و قانون مند ادامه داد: تمهیدات لازم برای انتخابات در استان پیش بینی شده است و انتخابات در شهر زنجان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان طبق برنامه ریزی ها یک هزار و 63 شعبه اخذ رای میزبان اجرای قانون انتخابات در این استان خواهد بود که این تعداد نسبت به انتخابات گذشته که 926 شعبه بود، افزایش حدود 15 درصدی دارد.

سعید صفری افزود: با توجه به شرایط کرونایی برای برگزاری انتخابات 28 خرداد سعی شده است تا شمار شعب اخذ رای در مکان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​گله مندیم اما دوباره به میدان آمدیم/ 39 اُمین انتخابات تاریخ انقلاب چگونه گذشت؟

​گله مندیم اما دوباره به میدان آمدیم/ 39 اُمین انتخابات تاریخ انقلاب چگونه گذشت؟