مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-18اقتصادي

واکنش انجمن بلاک چین به نامه تعلیق شدنش


رییس هیات مدیره انجمن بلاک چین ایران در واکنش به نامه وزارت کشور مبنی بر توقف فعالیت این انجمن گفت: این انجمن تاکنون 36 پروژه که دارای ریسک بالایی بوده اند در لیست هشدار خود اطلاع رسانی کرده است تا موجب پیشگیری از حیف و میل اموال عمومی شود و تعلیق فعالیت .

- رییس هیات مدیره انجمن بلاک چین ایران در واکنش به نامه وزارت کشور مبنی بر توقف فعالیت این انجمن گفت: این انجمن تاکنون 36 پروژه که دارای ریسک بالایی بوده اند در لیست هشدار خود اطلاع رسانی کرده است تا موجب پیشگیری از حیف و میل اموال عمومی شود و تعلیق فعالیت های انجمن موجب ناامیدی افرادی که شرافتمندانه در حال تلاش بوده اند خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت خبر تعلیق انجمن بلاک چین و توقف فعالیت های این انجمن به دستور وزارت کشور منتشر شد.

در بخشی از نامه دستور توقف فعالیت این انجمن کنوشته شده: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مبنی بر اقدامات مغایر با اساسنامه و خلاف تعهدات آن انجمن و لزوم رسیدگی و بررسی گزارش های واصله تا حصول نتیجه و تصمیم گیری نهایی در خصوص آن انجمن، مقتضی است از تاریخ ابلاغ این تذکر تا اطلاع ثانوی فعالیت های آن انجمن به طور کامل متوقف شود .

در این راستا سپهر محمدی -رییس هیات مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک (بلاکچین)- در واکنش به نامه ای با محتوای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انجمن بلاک چین به نامه تعلیق شدنش

واکنش انجمن بلاک چین به نامه تعلیق شدنش