مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-18سياسي

فرماندار جوانرود: مشارکت بالا استقلال کشور را تضمین می کند


فرماندار جوانرود به مشارکت خوب مردم این شهرستان در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: مشارکت بالا تضمین کننده استقلال کشور است.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار جوانرود به مشارکت خوب مردم این شهرستان در انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: مشارکت بالا تضمین کننده استقلال کشور است.

رستگار یوسفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در شهرستان جوانرود در حال انجام است.

وی از مشارکت بالای مردم جوانرود در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: تا به این لحظه شاهد حضور گسترده مردم جوانرود در پای صندوق های رای بوده ایم و برآورد می شود که شاهد آمار بالایی از مشارکت باشیم.

فرماندار جوانرود اضافه کرد: 1700 نفر عوامل اجرایی در 86 شعبه با 195 صندوق اخذ رای کار جمع آوری آراء مردم را برای این دوره از انتخابات برعهده دارند.

وی تاکیدکرد: تعدادی شعبه برای شهروندان معلول شهرستان هم مناسب سازی کرده ایم تا بتوانند با حضور در این شعبات آراء خود را به صندوق بیندازند.

یوسفی افزود: از همه واجدین شرایط انتخابات می خواهیم تا حضور خود در شعب اخذ رای را به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های زمانی به ساعات پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جوانرود: مشارکت بالا استقلال کشور را تضمین می کند

فرماندار جوانرود: مشارکت بالا استقلال کشور را تضمین می کند