مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-18سياسي

مشارکت حداکثری راه حل مشکلات است/ پرهیز از دو قطبی و دودستگی


خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه برخی ها به دنبال ایجاد دو دستگی و تفرقه در ایام تبلیغات بودند اما موفق نشدند، گفت: بعد از انتخابات و اعلام نتایج باید از تفرقه و دو دستگی پرهیز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته  با اشاره به نقشه شوم دشمنان در ایام تبلیغات خاطرنشان کرد: جای شکی نیست که اصرار بدخواهان بر عدم مشارکت حداکثری برای این است که بین مردم و نظام اسلامی ایجاد فاصله کنند و سپس فاصله را خودشان پر کنند  و از این طریق به مردم و نظام آسیب برسانند، در واقع دشمنان می خواهند نقشه های شوم خود را اجرا کنند.

تفاوت این دوره از انتخابات با دوره های دیگر وی افزود: این دوره از انتخابات تفاوتی با دوره های قبلی دارد، مردم در دوره های قبلی با وجود تحریم و مشکلاتی که از خارج تحمیل شده بود، اما از عملکردها رضایت نسبی داشتند بنابراین مشارکت قابل قبولی داشتند، اما این دوره به نارضایتی مردم از عملکرد برخی مسوولان مشهود و عیان است.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: باید دقت کنیم که این نارضایتی زمینه ی ایجاد نکند تا از این طریق دشمن فاصله را پر کند.

مشارکت حداکثری در تبلیغات حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: در ایام تبلیغات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  و ششمین دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری راه حل مشکلات است/ پرهیز از دو قطبی و دودستگی

مشارکت حداکثری راه حل مشکلات است/ پرهیز از دو قطبی و دودستگی