مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-18سياسي

حضور گسترده مردم در انتخابات، در رفع تحریم ها موثر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی مطهری نایب رییس مجلس دهم در حاشیه حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، - نایب رییس مجلس دهم تاکید کرد: میزان مشارکت هر چقدر بالاتر باشد دو فایده مهم دارد؛ هم اینکه پیامی به دنیاست که نشان می دهد، مردم پشت سر نظام هستند و هم در رفع تحریم ها موثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی مطهری نایب رییس مجلس دهم در حاشیه حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در گفتگویی، با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: در شعبه حسینیه ارشاد که ما هستیم، میزان مشارکت بالا و خوب است، ولی در مجموع میزان مشارکت هر چقدر بالاتر باشد دو فایده مهم دارد؛ هم اینکه پیامی به دنیاست که نشان می دهد، مردم پشت سر نظام هستند و هم در رفع تحریم ها موثر خواهد بود.

وی افزود: حضور بیشتر مردم همچین آثار اقتصادی و سیاسی خوبی دارد؛ همچنین اگر حضور گسترده تری پای صندوق های رای باشد، احتمال آنکه فرد اصلح رأی بیاورد، بیشتر است.

نایب رییس مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس، اگر اینگونه که الان می بینیم مردم که به صورت گسترده حضور دارند می توان گفت مشارکت خیلی خوبی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم در انتخابات، در رفع تحریم ها موثر است

حضور گسترده مردم در انتخابات، در رفع تحریم ها موثر است