مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-18سياسي

حدود 585 هزار تعرفه رای در گلستان مصرف شد/ لبیک پایتخت اقوام به مشارکت حداکثری


رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به گذشت 13 ساعت از آغاز رای گیری در استان گفت: تا این لحظه 584 هزار و 875 تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، احسان مکتبی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم، اقوام و گروه های مختلف سیاسی در مشارکت انتخابات اظهار کرد: با گذشت 13 ساعت از برگزاری انتخابات 584 هزار و 875 تعرفه رای برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان مصرف شده است.

وی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی در استان تصریح کرد: تاکنون 549 هزار و 6 تعرفه رای برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان مصرف شده است.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه مشارکت مردم تا این لحظه در استان مناسب بوده است از مردم خواست تا رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مکتبی از حضور خوب مردم پای صندوق های رای قدردانی کرد و افزود: حضور گسترده مردم، اقوام و گروه های مختلف سیاسی در مشارکت انتخابات بسیار خوب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ موج دوم واکسیناسیون مشارکت سیاسی در پایتخت اقوام شدت گرفته است و مردم با آمدن پای صندوق های رای اثرگذاری خود را به جهان نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 585 هزار تعرفه رای در گلستان مصرف شد/ لبیک پایتخت اقوام به مشارکت حداکثری

حدود 585 هزار تعرفه رای در گلستان مصرف شد/ لبیک پایتخت اقوام به مشارکت حداکثری