مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-18سياسي

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت 40 درصدی یزدی ها/ تقریباً 100 بهابادی ها رای دادند


رییس ستاد انتخابات استان یزد از مشارکت 40 درصدی مردم یزد تا ساعت 20 امشب خبر داد و گفت: این مشارکت در شهرستان بهاباد به 95 درصد رسیده است.

- ایسنا/یزد رییس ستاد انتخابات استان یزد از مشارکت 40 درصدی مردم یزد تا ساعت 20 امشب خبر داد و گفت: این مشارکت در شهرستان بهاباد به 95 درصد رسیده است.

احمد ترحمی با بیان این که مشارکت استان یزد به 40 درصد رسیده است، گفت: نسبت به سایر استان ها از متوسط کشوری میزان مشارکت بالاتری داشته و نسبت به بعضی از دیگر استان ها نیز در صدر مشارکت بودیم.

وی با اشاره به این که همه شهروندان بدون در نظر گرفتن اقلیت های دینی در امر مشارکت انتخابات شرکت می کنند، گفت: در خصوص صندوق سیار نیز تقسیم بندی هایی در خصوص فهرست بیماران شامل افراد معلول جسمی و حرکتی و سایر بخش ها با ادارات متولی انجام شده است که تاکنون نیز به نظر می رسد مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.

این مسئول با بیان این که همواره در همه انتخابات ها یزد کمترین تخلفات را دارد، گفت: تاکنون نیز کمترین تخلف را داشته ایم و هنوز نیز گزارشی از تخلف اعلام نشده است اما اصولا جمع بندی تخلفات بعد از اخذ رای انجام می‎شود.

ترحمی با تاکید بر این که مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث قدرت چانه زنی، اعتبار بین المللی و قدرت نظام می شود، تصریح کرد: هر چه تعداد مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت 40 درصدی یزدی ها/ تقریباً 100 بهابادی ها رای دادند

رییس ستاد انتخابات یزد: مشارکت 40 درصدی یزدی ها/ تقریباً 100 بهابادی ها رای دادند