مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-18سياسي

اینجا شاهرود؛ حماسه مردمِ میدان + تصاویر


مردم ولایت مدار شهرستان شاهرود از دقایق ابتدایی آغاز رأی گیری با حضور پرشور خود در انتخابات، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این حضور باشکوه همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شاهرود، امروز از ساعت هفت صبح رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود آغاز شد.

در این ماراتن حضور و همدلی، مردم شهرستان شاهرود از همان دقایق اولیه صبح با حضور در مراکز اخذ رأی تلاش کردند تا به تأسی از مقام معظم رهبری در اول وقت رأی خود را به صندوق انداخته و در تبعیت از امر ولی فقیه مانند همیشه پیش قدم باشند.

مسؤولان شورای تأمین و هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان شاهرود نیز با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولی عصر (عج) رأی خود را به صندوق انداختند؛ مشارکت مردم همچنان ادامه دارد.

حضور مطلوب مردم در انتخابات ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر فردی در کشور است، افزود: به لطف خدا، حضور مردم در انتخابات تاکنون خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ساعت رأی گیری، مردم ما با حضور خود حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به یادگار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا شاهرود؛ حماسه مردمِ میدان + تصاویر

اینجا شاهرود؛ حماسه مردمِ میدان + تصاویر