مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-18سياسي

مسائل جزیی شعب اخذ رأی با هماهنگی ناظران مرتفع شده است


همه شعب بدون هیچ مشکلی فعال است، چنانچه مسائل جزیی وجود داشته، با هماهنگی اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مقطعی مرتفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در گفت وگوی تلویزیونی در خصوص روند اخذ رأی در شعب استان اصفهان اظهار کرد: تلاش کردیم امانتداران خوبی برای مردم باشیم و به به مردم قول صادقانه می دهیم که وظیفه شرعی، ملی، دینی، اخلاقی و قانونی را انجام داده و مُرّ قانون را رعایت کنیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکل خاص و حادی در فرایند برگزاری انتخابات به وجود نیامده، افزود: انتخابات در فضای امن و آرامش آسایش برگزار شده است، البته در ساعات ابتدایی رأی گیری بر سر کارت ها مشکلاتی به وجود آمد که در اسرع وقت مشکلات برطرف شد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم در شعب حضور اخذ رأی حضور داشته باشند، رأی گیری انجام خواهد شد البته ساعات خاصی برای آن مشخص می شود اما چنانچه اعضای شعب اخذ رای در شهرستان اعلام کنند که کسی برای رأی دادن مراجعه ندارد، با هماهنگی هیأت نظارت موضوع را صورتجلسه کرده و با تأیید فرمانداران خاتمه رهگیری را به اطلاع مردم می رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل جزیی شعب اخذ رأی با هماهنگی ناظران مرتفع شده است

مسائل جزیی شعب اخذ رأی با هماهنگی ناظران مرتفع شده است