مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-18سياسي

یک نماینده مجلس: برخی کاندیداها چون رأی نمی آورند، به تخلفات دامن می زنند


عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان گفت: در تاکستان تخلفاتی نبوده و متأسفانه برخی کاندیدا به دلیل رأی نیاوردن به این مسئله دامن می زنند، ما نظارت کامل داریم و تخلفات آنچنان مشهود نبود، - ایسنا/قزوین عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان گفت: در تاکستان تخلفاتی نبوده و متأسفانه برخی کاندیدا به دلیل رأی نیاوردن به این مسئله دامن می زنند، ما نظارت کامل داریم و تخلفات آنچنان مشهود نبود، اگرچه ممکن است چندین تخلف کوچک وجود داشته باشد که معمولاً در همه جا وجود دارد.

رجب رحمانی بامداد شنبه 29 خرداد در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: با بررسی هایی که از برخی شعب اخذ رأی انجام شد تاکنون مشارکت مردم قزوین بالا بوده و به نظر می رسد که میزان مشارکت مردم قزوین بالاتر از میانگین کشوری باشد.

وی افزود: ابتدای روز به دلیل اینکه قشر کارگری و کشاورزی در قزوین بیشتر است، حضور کمرنگ بود اما در نیمه روز افزایش پیدا کرد و تا پایان شب با استقبال گسترده روبه رو شدیم.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان با اشاره به تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در تاکستان تخلفاتی نبوده و متأسفانه برخی کاندیداها به دلیل رأی نیاوردن به این مسئله دامن می زنند، مردم تاکستان در کشور نمونه هستند، ما نظارت کامل داریم واقعاً تخلفات، آنچنان مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: برخی کاندیداها چون رأی نمی آورند، به تخلفات دامن می زنند

یک نماینده مجلس: برخی کاندیداها چون رأی نمی آورند، به تخلفات دامن می زنند