مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-19اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال برای والدین دارای چند قلوی فاقد شغل


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری در خصوص اعطای تسهیلات به خانواده های دارای فرزند چندقلو، گفت: اگر سرپرست خانواده درآمدی نداشته باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری در خصوص اعطای تسهیلات به خانواده های دارای فرزند چندقلو، گفت: اگر سرپرست خانواده درآمدی نداشته باشد، تسهیلاتی تحت عنوان اشتغال به او تعلق می گیرد، البته میزان تسهیلات، بستگی به طرح اشتغال سرپرست خانواده دارد.

اشرف عسگری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اخیرا حمایت سازمان بهزیستی از خانواده های دارای فرزند چندقلو بوده است، اظهار کرد: این حمایت ها عموما شامل خانوارهایی می شود که فرزندانشان بیش از دو قلو باشند، باتوجه به کمبود اعتبار، آخرین دستورالعمل حمایتی مربوط به خانواده های دارای فرزند سه قلو به بالا تغییر یافته و مدتی است که این دستورالعمل ثابت ماند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اخیرا خانواده های دارای فرزند دوقلو نیز می توانند در سامانه ثبت نام کنند، اما در حال حاضر کمکی به آنان صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو، تنها مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی نیست، افزود: این حمایت ها شامل دیگر افراد نیز شامل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال برای والدین دارای چند قلوی فاقد شغل

پرداخت تسهیلات اشتغال برای والدین دارای چند قلوی فاقد شغل