مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-19اقتصادي

 60 کیلومتر بزرگراه در سالجاری آماده بهره برداری می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران بالغ بر60 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محبوب حیدری در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان های نیر، سرعین و نمین با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران در پروژه های متعدد راه و شهرسازی در سطح استان، بالغ بر 60 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

وی در مورد احداث تونل دوم مسیر نمین به سمت حیران گفت: عملیات حفاری تونل دوم حیران بطول 750 متر شروع شده و به طول 140 متر عملیات حفاری تاکنون پیشرفت داشته است و در تلاش هستیم از سمت اردبیل نیز این حفاری صورت گرفته تا اجرای حفاری از دو سمت باشد که بتوانیم در عملیات اجرایی تسریع شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به عنوان پروژه گردشگری اضافه کرد: در طول 10 کیلومتر پروژه امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز، قطعاتی از آن تکمیل و تا یک ماه آینده 3 کیلومتر محور را آماده تردد مردم کنیم.

حیدری از تکمیل محور کریق – آرموداق در سالجاری خبر داد و بیان کرد : از 8 کیلومتر طول مسیر در محدوده استان اردبیل 5 کیلومتر از آن تکمیل شده و عملیات اجرایی 3 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 60 کیلومتر بزرگراه در سالجاری آماده بهره برداری می شود

 60 کیلومتر بزرگراه در سالجاری آماده بهره برداری می شود