مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-19حوادث

کلااهبرداری به بهانه فروش وام کم بهره


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که دریکی از سایت های آگهی واسط، به کلاهبرداری اینترنتی پرداخته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماشناه، سرهنگ علی عباسی کسانی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که دریکی از سایت های واسط، مطلبی با موضوع فروش امتیاز وام باکم بهره یکی از سازمان ها مشاهده کرده اند و هدف کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در ادامه بیان داشتند فرد کلاه بردار با فریب آنان و با ارائه برگه های ثبت نام و تشکیل پرونده جعلی مبالغی را به عنوان پیش پرداخت از مالباختگان دریافت نموده است و پس از اخذ وجه، دیگر جوابگوی قربانیان نبوده است.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم دریکی از شهرستان های استان هم جوار سکونت داشته و از طریق آگهی مذکور و ملاقات با متقاضیان وام در سطح استان کرمانشاه، اقدام به کلاه برداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم و طی هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی، متهم در عملیاتی فاغلگیرانه دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلااهبرداری به بهانه فروش وام کم بهره

کلااهبرداری به بهانه فروش وام کم بهره