مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-19سياسي

برنامه ویژه مجلس برای حل معضل کولبری/ سازوکاری برای تجارت مرزنشینان


به تازگی طرحی در مجلس در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تصویب نهایی، تجارت مرزنشینان را به منظور حل معضل کولبری ساماندهی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به تازگی طرحی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تصویب نهایی آن، کلیه ساکنان روستاها و شهر های واقع در محدوده 30 کیلومتری از خط جغرافیایی مرز سیاسی کشور جمهوری اسلامی ایران مشمول اختصاص کد مرزنشینی و بهره برداری از شرایط این قانون خواهند بود.

متن طرح طرح تجارت مرزنشینان با هدف حل معضل کولبری به شرح زیر است: مقدمه (دلایل توجیهی): با توجه به کم برخورداری مناطق مرزی نسبت به سایر مناطق کشور خصوصا در حوزه کسب و کار و فرصت های شغلی و در راستای تامین معیشت مرزنشینان و جلوگیری از تبعات اجتماعی و اقتصادی و .

کولبری این طرح تقدیم می گردد.

لذا طرح ذیل تقدیم می شود: عنوان طرح: طرح تجارت مرزنشینان (به منظور حل معضل کولبری) با بهره برداری از قوانین و آیین نامه های موجود و جهت جلوگیری از تکرار حوادث تلخ در مناطق مرزی در موضوع کولبری و نیاز به تسریع در تصویب قانون جهت حل این معضل پیشنهاد ذیل به عنوان طرح دو فوریتی تجارت خرد مرز نشینی تقدیم می گردد: ماده 1: تجارت خرد مرزنشینی به فرآیند مبادله و تجارت مواد خام، اولیه و کالاها توسط اهالی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه مجلس برای حل معضل کولبری/ سازوکاری برای تجارت مرزنشینان

برنامه ویژه مجلس برای حل معضل کولبری/ سازوکاری برای تجارت مرزنشینان