مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-19سياسي

تیتر روزنامه ها ساعاتی پس از انتخابات 1400


سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور نیمه شب شنبه به پایان رسید و تیتر اصلی تمام روزنامه های رسمی کشور امروز (29 خردادماه) به این موضوع اختصاص دارد.

- سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور نیمه شب شنبه به پایان رسید و تیتر اصلی تمام روزنامه های رسمی کشور امروز (29 خردادماه) به این موضوع اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، روزنامه آرمان ملی با انتخاب تیتر اصلی نظرهای متفاوت درباره میزان مشارکت در گزارش هایی به بررسی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری این دوره پرداخته است.

همچنین روزنامه آسیا نیز متناسب با موضوع انتخابات، تیتر چه کسی می شود آقای رییس جمهور، تا ظهر امروز صبر کنید را انتخاب کرده است.

روزنامه آفتاب یزد نیز با انتشار تصاویری از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تیتر روز ملت را برای گزارش خود انتخاب کرده و روزنامه ابتکار با تیتر اصلی شکوه انتخاب گزارشی از مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرده است.

همچنین روزنامه اطلاعات با تیتر اصلی ملت به صحنه آمد و روزنامه ایران با تیتر اصلی روز ملت ایران در گزارش هایی به موضوع انتخابات پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیتر روزنامه ها ساعاتی پس از انتخابات 1400

تیتر روزنامه ها ساعاتی پس از انتخابات 1400