مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-19ورزشي

ورزشکار قم المپیکی شد


ورزشکار پرافتخار و مدال آور استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان مسافر مسابقات المپیک 2021 توکیو ژاپن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات المپیک توکیو که قرار بود سال 2020 در شهر توکیو در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان به عنوان یک جوان جویای نام و مستعد راهی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان شد و آنجا با درخشش در وزن 60 کیلوگرم برابر چهره های با تجربه و مطرح دنیا به مقام سوم و نشان برنز رسید.

کسب این رتبه به منزله قطعی کردن سهمیه ایران در پیکارهای کشتی فرنگی المپیک توکیو بود و اگر چه ویروس کرونا یک سال این رویداد بزرگ ورزش دنیا را به تعویق انداخت اما نجاتی سخت کوش و پرتلاش آمادگی خود را برای حضور در این تورنمنت معتبر حفظ کرد و حالا تک نماینده ورزش قم در المپیک است.

از سوی محمد بنا سرمربی مطرح تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان، اسامی فرنگی کاران اعزامی به المپیک توکیو در حالی اعلام شد که تیم ملی در پنج وزن راهی این رقابت ها می شود و علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز جهان در سال 2019 در وزن 60 کیلوگرم المپیک با حریفان پیکار خواهد کرد.

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی، 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی، 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی، 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار قم المپیکی شد

ورزشکار قم المپیکی شد