مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-19سياسي

پیام تبریک قالیباف به رییسی


مجلس شورای اسلامی نیز در راستای پیاده سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد و امید جدی دارد که در سایه هم افزایی قوه مجریه و قوه مقننه، - فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.

رییس مجلس ضمن تقدیر ازهوشمندی و درایت مردم در حفاظت از سرمایه ملی انتخابات و تبریک کسب رای اکثریت به حجت الاسلام والمسلمین رییسی در پیامی خطاب به منتخب مردم تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای پیاده سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمدباقر قالیباف به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با لطف الهی و هدایت های تکلیف مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند.

حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، علیرغم نگرانی ها از شیوع بیماری کرونا و دلخوری و گلایه مندی از ناکارآمدی ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک قالیباف به رییسی

پیام تبریک قالیباف به رییسی