مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-19پزشكي

چرا یک سال گذشته علایم حساسیت فصلی بدتر شد؟


در حالی که فصل حساسیت به گرده ها هنوز به پایان نرسیده، بسیاری از مبتلایان به تب یونجه از این امر شکایت دارند که احساس می کنند امسال علائم حساسیت شان نسبت به سال های گذشته بدتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عارضه تب یونجه یا رینیت آلرژیک به دلیل آزاد شدن گَرده ها از درختان، علف ها و علف های هرز ایجاد و باعث واکنش های آلرژیک می شود که می تواند منجر به خارش و آبریزش چشم، آبریزش یا گرفتگی بینی، گلودرد، سرفه و عطسه شود.

اداره هواشناسی انگلیس در حال حاضر پیش بینی سطح بسیار بالا را برای انتشار گرده گل در بیشتر نقاط این کشور و برای بقیه مناطق نیز سطح بالای انتشار گرده گل را گزارش کرده است.

همچنین طبق اعلام سازمان آلرژی انگلیس، تب یونجه بین 10 تا 30 درصد از کل بزرگسالان و تا 40 درصد کودکان را در این کشور گرفتار می کند.

بنابر گزارش روزنامه ایندیپندنت، در ادامه نگاه دقیق تری به این نکته می اندازیم که چرا به نظر می رسد در افراد مبتلا علایم تب یونجه در سال 2021 میلادی تشدید شده است و چگونه می توان آن را تسکین داد: آیا امسال بیش از گذشته، گرده در هوا پخش شده است؟ پاسخ این سوال مثبت است.

با گرم شدن زمین در نتیجه تغییرات آب و هوایی، فصل گرده پراکنی گیاهان طولانی تر می شود و میزان آن در هوا افزایش می یابد که این خبر ناخوشایندی برای مبتلایان به تب یونج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا یک سال گذشته علایم حساسیت فصلی بدتر شد؟

چرا یک سال گذشته علایم حساسیت فصلی بدتر شد؟