مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-19سياسي

«صنعاء» به اقدام «گوترش» علیه «أنصارالله» پاسخ عملی می‎ دهد


رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اقدام دبیرکل سازمان ملل در درج نام «أنصارالله» در لیست گروه های ناقض حقوق کودکان، گفت: صنعاء به اقدام گوترش پاسخ عملی خواهد داد.

- رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اقدام دبیرکل سازمان ملل در درج نام أنصارالله در لیست گروه های ناقض حقوق کودکان، گفت: صنعاء به اقدام گوترش پاسخ عملی خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن به اقدام آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در درج نام انصارالله در لیست ناقضان حقوق کودکان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توییتری نوشت: صنعاء به این اقدام دبیرکل سازمان ملل متحد پاسخ عملی خواهد داد و با برگزاری یک راهپیمایی با حضور کودکان یمنی جنایات ائتلاف سعودی طی 6 سال تجاوز به یمن، علیه کودکان این کشور را به نمایش خواهد گذاشت.

الحوثی همچنین عنوان کرده است: یک راهپیمایی برای کودکان یمنی تدارک دیده می شود تا طی آن، تصاویر و ماکت هایی از پیکرهای کودکانی که به دست ائتلاف سعودی شهید شده اند، به نمایش درآیند.

پیش از این، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا در توقف روند حملات و محاصره دشمن سعودی علیه یمن همکاری نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صنعاء» به اقدام «گوترش» علیه «أنصارالله» پاسخ عملی می‎ دهد

«صنعاء» به اقدام «گوترش» علیه «أنصارالله» پاسخ عملی می‎ دهد