مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-19سياسي

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات قدردانی کرد


رییس سازمان بسیج رسانه کردستان پوشش رسانه ای و لحظه به لحظه انتخابات در استان توسط خبرنگاران و عکاسان خبری را کاری شایسته و در خور تحسین عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان بسیج رسانه کردستان پوشش رسانه ای و لحظه به لحظه انتخابات در استان توسط خبرنگاران و عکاسان خبری را کاری شایسته و در خور تحسین عنوان کرد.

توفیق مفاخری در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: اگرچه از اول انقلاب تاکنون معاندین و بدخواهان نظام تلاش می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و از این طریق به اهداف خود دست یابند، اما از چند ماه قبل انتخابات فعالیت آنها در رسانه های دیداری، شنیداری و رسانه های برخط و شبکه های اجتماعی چند برابر شد.

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان تصریح کرد: دشمنان با ایجاد کمپین های نه به انتخابات ، تحریم انتخابات ، رای بی رای و موارد دیگری سعی می کردند تا مردم پای صندوق های اخذ رای حاضر نشوند و به نوعی مشروعیت و جمهوریت نظام زیرسوال برود.

1ضش وی ادامه داد: با نزدیک شدن به 28 خرداد روز انتخابات، فعالیت های آنان گسترش زیادی پیدا کرد طوریکه 24 ساعت برنامه رسانه ای خود را با موضوع انتخابات ایران و تحریم آن پر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات قدردانی کرد

رییس سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات قدردانی کرد